Alo, poliţia?!

Imi doream de mult sa scriu aceste randuri si azi am spus ca e momentul. ☺

In ultimul timp, intalnesc foarte multe persoane care sunt politisti peste noapte. Cum e asta? Foarte greu, din punctul lor de vedere. Ei, pe naiba!

Cred cu tarie ca politia a luat-o razna in ultimul timp. Se scot posturi la penitenciar, pentru sectii de politie si uite asa, o vanzatoare sau un sofer ajunge politist peste noapte. Chiar simplu, fara batai de cap. Ei ar spune ca foarte greu, dupa examene si cateva luni de invatat. Unii chiar s-au imbolnavit, slabit si altele din cauza asta.😐 Dragilor, calmati-va! Stiti ca altii fac ani de scoala pentru a fi in locul vostru? Nu mai fiti asa mandri si nu va mai laudati singuri! Mai sunt si altii, poate mult mai buni!


Drag MAI, fii corect! Stiu ca nu esti, inca de cand am vrut sa dau la politie, dar mai am o speranta...

Ps. Aceste randuri le-am scris asa..pentru ca m-am saturat sa vad falsitate si ipocrizie in jurul meu. Dragi oameni, hai sa fim mai realisti!









Comentarii

Postări populare de pe acest blog

O moldoveancă adevărată!

Tu ai grijă de puiul tău?

Trebuie să fii acolo!