Kinder este aici pentru tine!

Astazi m-am gandit sa va povestesc despre Kinder, un brand al produselor de ciocolata. Desi o mare parte a dulciurilor sunt exclusiv pentru copii, cu siguranta, sunt adulti care nu pot rezista tentatiei.

Imagini pentru kinder


Cum a inceput totul?

Istoria produselor de ciocolata Kinder incepe odata cu anul 1974, cand compania italiana, Ferrero a decis sa lanseze mai multe marci reunite sub genericul "Kinder" (germ. - "copii"). GAMA Kinder  cuprinde  produse special create pentru copii, bogate in lapte, care joaca un rol important in alimentatia celor mici. Datorita continutului de proteine​​, calciu si minerale, elemente importante pentru dezvoltarea fiecarui copil, Kinder este desertul perfect pentru prichindei. 
Acestea sunt impachetate individual pentru a le oferi copiilor portia potrivita de ciocolata, cu mai mult lapte si mai putina cacao.


Printre produsele de ciocolata de numara:


Kinder Surprise (Joy)

-   Imagini pentru kinder surprise
Kinder Chocolate

Imagini pentru kinder chocolate

Kinder Felie de Lapte

Imagini pentru kinder felie de lapte

 Cine sunt consumatorii tinta?


Clientul este mereu in centrul strategiei . Relatia Ferrero cu clientii sai se bazeaza pe incredere reciproca, pe termen lung, si este construita pe baza experientei, intelegerii si intuitiei. Este o masura a interesului Ferrero in nevoile consumatorilor, si este un factor cheie al succesului companiei.

Kinder este brandul concentrat pe client,acesta se pricepe sa creeze nu doar produse bune ci si relatii bune cu clientii,dovada fiind tot mai multele implicari in activitatile scolare ale copiilor,concursuri sportive,adoptarea unei diete sanatoase si luptei preventive impotriva obezitatii infantile.
         In centrul atentiei se afla copiii, creandu-se produse special pentru ei,bogate in lapte,cu un continut ridicat de minerale,proteine si calciu. Pentru Kinder, cel mai bun mod de a multumi este implicarea zilnica pentru a putea acorda cele 3 garantii: calitate, siguranta si atentie la nevoile celor mici.

Imagini pentru copii




        Companiile pentru acest produs, pornesc pe un drum logic, in cazul Kinder cel reprezentat de pozitionarea pe segmentul de consumatori copii si timp de ani, chiar decenii, il cuceresc foarte bine.Exista o perioada insa cand  brandul se confrunta cu o scadere a vanzarilor si atractivitatii. Salvarea de la esec vine din modificarea produsului si/sau din extinderea pietei careia i se adreseaza produsul.

Campanie marketing-click

        Pentru Kinder compania-mama a fost suficient de curajoasa in a-si extinde piata tinta in asa fel incat oferta sa de produse Kinder sa ii atraga si pe adulti, obtinand unul dintre cele mai mari succese in privinta crearii unei noi categorii de consumatori. Rezultatul se regaseste intr-o gama separata de produse la fel de delicioase si apetisante.


Imagini pentru kinder campania mama copil



Cine sunt competitorii?

Pentru crearea unor marci puternice,este nevoie de  o foarte buna cunoastere a concurentei care devine tot mai crancena,de la an la an. Principalii concurenti pe piata ciocolatei ai marcii Kinder sunt: Cadbury,Lindt,Heidi Chocolats Suisse si Kraft.

De ce suntem diferiti?
Atuurile si slabiciunile marcii Kinder in fata concurentilor:
·         lider pe piata ciocolatei pentru copii;
·         produsele fac parte din gama premium de ciocolata;
·         ingrediente absolut naturale;
·         pretul este justificativ pentru calitatea produsului.

 Ce asemanari exista intre bradul nostru si celelalte branduri?

Pentru a putea concura cu rivalii care ofera valoare ieftina,Kinder trebuie sa-si foloseasca in permanenta armele pentru succes: pastrarea costurilor la nivel scazut insa nu si nevoia de scadere a calitatii..De altfel,cel mai bine vandut produs din ciocolata pentru copii de la aparitia lui este Kinder Surprise. De la infiintare si pana in prezent, s-au vandut peste 30 de miliarde de oua de ciocolata Kinder, ce au ascuns in interiorul lor peste 8.000 de surprize diferite.Nu este de mirare faptul ca este produsul cel mai imitat de concurenti pe piata.

Produse asemanatoare:
Imagini pentru milka copii  Imagini pentru ou de ciocolata

Pozitionare. Strategii


Brandul Kinder se poate diferentia pe baza mai multor aspecte diferite de caracterizare a produselor:calitatea,crearea ideii unei copilarii fericite,stilul ambalajelor.
Pe langa toate aceste aspect specific,un tip ceva mai general de pozitionare pentru marca Kinder este definit prin idea “cea mai buna calitate”.
Un pret ridicat semnaleaza de obicei un produs care are un plus de calitate.
Produsele Kinder sunt produse special  pentru copii, bogate in lapte, care joaca un rol important in alimentatia celor mici. Datorita continutului de proteine​​, calciu si minerale, elemente importante pentru dezvoltarea fiecarui copil, produsele Kinder sunt desertul perfect pentru prichindei.
Calitate inalta, precizie a executiei, prospetime a produselor, selectie atenta a celor mai bune materii prime, respect si consideratie pentru client,acestea sunt cuvintele cheie si valorile.Ferrero, care au ajutat la popularizarea produselor companiei, iubite de milioane de consumatori din intreaga lume. Astazi, multe produse Ferrero sunt globale, in sensul ca se comercializeaza pretutindeni. Ferrero este acum pe locul patru in topul celor mai mari grupuri de produse de cofetarie din lume.
Imagini pentru kinder

Kinder a mizat pe premiza ca toti dintre noi avem amintiri din copilărie pe care le prețuim si apreciam lucrurile mici, cum ar fi mirosurile și alimentele care ne duc înapoi la trecutul nostru. Un astfel de lucru este Surpriza Kinder fabricat de Ferrero, un amestec de dulciuri și de distracție, care a reusit sa puna zâmbete pe fețele copiilor. Acest produs a reusit de a supraviețui concurenței dure internaționale pentru mai mult de treizeci de ani.Desigur, acest lucru se datorează in mare calitatii acestui produs, dar în același timp Ferrero a folosit o strategie de marketing foarte eficienta de a atrage clienți și de a dezvolta loialitatea lor.

Imagini pentru kinder

Concluzii
Cel mai cunoscut brand international pentru copii,Kinder,reuseste de mai bine de 30 de ani  sa-si fidelizeze clientii,inovand continuu si astfel reuseste sa creeze imaginea unei copilarii fericite.
Kinder este si va face parte din categoria ciocolatei premium,un produs adorat de catre cei mici.Se duce mai departe traditia italiana respectandu-se principiile incredere, respect si responsabilitate,integritate si seriozitate.
Vezi mai multe aici: http://www.kinder.com/ro/ro/acasa .

Comentarii