De ce iubesc România?

👀Vine 1 decembrieeee!

Întâi de toate, să spun de ce m-am gândit să scriu despre asta. Pur şi simplu...Îmi iubesc ţara, mai mult sau mai puţin, iar acum am zis să mă concentrez doar pe aspectele pozitive, doar pe ceea ce îmi place şi pe lucrurile care mă fac mândră că am crescut şi sunt încă, în România!

💨De ce iubesc România?

Din multe aspecte, însă voi enumera unele dintre ele. Iubesc România pentru că:

-mi-a oferit o copilărie minunată
-mi-a dat şi îmi dă lecţii în fiecare zi
-a contribuit la ceea ce sunt astăzi
-întâlnesc oameni de la care am o mulţime de lucruri de învăţat
-mi-a dat ocazia să întâlnesc bunătatea în toate formele ei
-mi-a oferit o multitudine de peisaje minunate
-a contribuit la cele mai frumoase vacanţe, prin locuri, oameni, experienţe
.....


Concluzie: Iubesc România pentru că e o ţară frumoasă: cu oameni frumoşi, cu peisaje frumoase, cu lucruri frumoase, cu tradiţii frumoase, cu tot ce înseamnă ea. Sunt mandră că m-am nascut aici, sunt mandră că sunt româncă! 💓

👉Pozici cu locuri din România:








Comentarii

Postări populare de pe acest blog

O moldoveancă adevărată!

Tu ai grijă de puiul tău?

Trebuie să fii acolo!