Mai mult decât un exemplu!

Nu-l cunosc prea bine, mai deloc. Pot spune ca e cel mai citit psiholog și autor român de dezvoltare personală 2012-2015 si asta s-a vazut in mai putin de 3 ore.  L-am cunoscut in doar 3 ore, la un seminar. 

De ce imi place de acest barbat si spun ca este mai mult decat un exemplu?

Simplu. In mai putin de 3 ore am descoperit ce imi place cu adevarat!  Seminarul era pe aceasta tema: descopera-ti vocatia, dar nu ma gandeam niciodata ca o sa ajung sa o descopar chiar acolo. Ei bine, nu sunt 100% convinsa, insa am aflat ce imi place sa fac. Poate vezi si tu ca scriu mult mai des pe blog si imi mentin paginile active pe facebook. Ultimile vizualizari aici, se datoreaza acestui seminar, tot ce am facut eu in ultimile zile, de asemenea. 

Ei bine, persoana care m-a ajutat enorm este Pera! Aici gasesti mai multe informatii:
Pera Navacovici 

Concluzie: Nu stii ce vrei, ce iti place, care e vocatia ta, cu adevarat?! La mine a functionat, da un CLICK, mai sus! :)

P.s. Am repetat "3 ore" pentru ca mi se pare un timp foooooarte scurt!


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

O moldoveancă adevărată!

Tu ai grijă de puiul tău?

Trebuie să fii acolo!