La tine, cum a fost?

Hey, hey! Buna dimineataaaa!

Azi m-am trezit cu multa energie, desi sunt inca racita. Am zis ca e cazul sa scriu despre ce mi-am propus in urma cu cateva zile. Au trecut 3 deja si tot nu am scris nimic pe blog.

O sa va povestesc cum mi-a fost ziua de duminica.  A fost Bucharest MARATHON. De ce vreau sa scriu aici despre asta?!  A fost prima data când am alergat cu atatia oameni, iar atmosfera a fost una extraordinara. Din experienta asta am invatat multe lucruri:

  • daca vreau ceva, pot
  • oamenii sunt minunati, conteaza cum ii vezi tu, in interiorul tau
  • lucrul in echipa poate da rezultate extraordinare
  • sportul face minuni
  • trezitul de dimineata e foarte, foarte bun (trebuie sa dormi, totusi, 6,7 ore)
Am ajuns dintr-o pura intamplare acolo, dar mi-a facut mare placere.








Concluzie: Fiecare zi iti aduce noi experiente, din care ai o multime de lucruri de invatat!

Profita!


Comentarii