De tine, ai auzit?

Azi nu vreau sa scriu prea mult...Probabil nu am suficienta inspiratie, insa vreau doar sa iti transmit cateva lucruri.

Am tot intalnit persoane care spun: eu, nu mai pot face nimic, nu am bani, nu stiu, nu am incredere in mine(gen, eu), vreau sa-mi indeplinesc visul, as face altceva, nu ma sustine nimeni...Da, nimic bun. Parca, din ce in ce mai multi oameni se plang si nu fac altceva. Se plag si vad doar lucrurile negative. Fiecare zi, fiecare ora are pana la urma frumusetea ei. Cu siguranta, in multitudinea de lucruri proaste se afla si un lucru bun. Sa nu intelegi ca eu nu ma incadrez in categoria asta, a oamenilor mereu nemultumiti, care se plang ca vor, dar nu fac nimic.Eu sunt, de asemenea, unul dintre ei. 

Zilele acestea am ajuns la o concluzie: timpul pentru mine, doar pentru mine e cel mai pretios! Cred ca e foarte important sa ne rezervam timp pentru noi. Timp pentru a investi in noi! In educatia nostra, in cresterea noastra intelectuala, indiferent de varsta! Cred ca e imporant sa nu ne plangem si sa vedem partea buna a lucrurilor. Sa fim bucurosi de ceea ce suntem si ceea ce putem fi.

Asadar, de tine, ai auzit?! Fa-ti timp, doar pentru tine!

Cocluzie: Uita-te mai sus!



Comentarii