De ce?

"De ce"-ul asta imi mananca toate zilele si...cateodata noptile. Ma intreb adesea de ce lucrurile se intampla asa, de ce nu sunt altfel, de ce nu am curaj, de ce oamenii sunt asa, de ce ploua, de ce si iar de ce....

Pana la urma, oricat de mult imi propun sa renunt la intrebarea asta, nu pot sa o fac. Sunt pana la urma o fiinta, care are si ea propriile curiozitati. Imi plac intrebarile, dar cred ca " De ce?" a fost preferata mea de cand eram mica.

Probabil, daca nu mi-as pune atatea intrebari si as profita mai mult de tot ceea ce se intampla in jurul meu, ar fi mult mai bine pentru mine. Nu spun ca e un lucru rau sa iti pui intrebari, insa acestea nu au raspunsuri intotdeauna. Ar fi minunat sa luam lucrurile asa cum vin si sa incercam sa ne bucuram de tot ce ne inconjoara! :)


Concluzie: „Când crezi că ai găsit toate răspunsurile, vine viaţa şi schimbă toate întrebările.”




Comentarii