De ce copiii merită ce-i mai bun?




.....pentru ca merita si nu cred ca e nevoie de un motiv pentru asta. Sunt copii si asta spune tot. Sunt fiinte blade, sensibile si neatinse inca de lumea rea in care traim. Am citit in seara aceasta si chiar am distribuit pe facebook o postare in care se arata cu stupoare indiferenta unor persoane. Si nu orice persoane, chiar medici. Oameni care sunt in spitale pentru a ne face sanatosi, pentru a ne vindeca.

Sa va spun cum am aflat. O mamica a postat pe un grup faptul ca sta cu pitica ei in salon, cu febra si raceala, la doar 16 grade, in timp ce afara erau 6 grade. Nu doar ea a pus poze chiar cu termometrul si cu felul in care era imbracat copilul, ci si alta mamica. Initial, am fost foarte indignata si mi-am pus intrebarea urmatoare: De ce posteaza aici si nu se face nimic in mod direct? Ei bine, dupa mi-am dat seama ca si acele poze de pe internet au ajutat foarte mult. Presa a sosit imediat la spital si bineinteles, s-a oferit caldura acelor ingerasi.

Nu inteleg niciodata de ce trebuie sa se intampla lucrurile asa. Nu asta e ordinea fireasca!

Copiii merita ce-i mai bun deoarece:


  • sunt copii
  • sunt blanzi si calzi
  • sunt bucuria adultilor
  • aduc culoare in viata noastra
  • ne iubesc
  • ne vad ca niste modele, desi nu (chiar) suntem
  • sunt minunati
  • sunt ei, cu o atitudine gingasa
  • si....ii iubim...atat de mult


Cocluzie: Indiferent de cine este, ce faci, ce functie ai, ofera-le copiilor tot ce ai mai bun!








Comentarii