Ce spun hainele despre tine?

Am zis sa scriu cateva lucruri despre asta, intrucat am auzit foarte multe opinii legate de acest subiect. Din punctul meu de vedere, hainele sunt o imagine a sufletului nostru. Ele reflecta intr-un anumit context ceea ce simtim. O sa insist putin pe culorile hainelor:

Ideea cu negru, care nu transmite nimic mi se pare putin exagerata. Pentru mine, negru ramane vesnic cea mai buna alegere. Nu cred ca ai o problema si de asta porti negru sau ca nu te simti tu bine cu tine si de asta alegi o culoare inchisa. Negru ramane o culoare eleganta, care salveaza orice situatie.





De asemenea, consider ca o pereche de blugi albi nu au ce cauta pe tine atunci cand ploua sau e vremea mohorata. Desigur, o camasa alba, poate merge oricand. Rozul sau galbenul imi plac, dar daca nu ai si un zambet cat de mic pe fata, parca ceva lipseste.

Asadar, cred ca hainele sunt importante in viata noastra. Desi, poate nu vrem, ele transmit ceva despre noi. De exemplu, daca ai un tricou necalcat, nu inseamna chiar ca esti dezordonat. Poate insemna ca ai fost grabit inainte sa pleci de acasa.

Uite aici un test psihologic, legat de haine : Click! Mie mi s-a potrivit, incearca!






Comentarii