Două inimi altfel....

Am scris despre experientele  mele cu locurile in care am fost, dar acum a venit momentul sa scriu despre doi #oamenifrumosi pe care i-am intalnit. Poate nu fac bine ca scriu despre amândoi intr-un singur post, insa sunt multe asemanari intre cei doi! (si multe deosebiri:)) )

Sa începem cu începutul,zic!

Prima persoana care a aparut in viata mea si mi-a fost alaturi in primul an de facultate este Olga. Asa ne-am si cunoscut...Am venit la facultate si am dat de aceasta femeie ( nu-i zic fata pentru ca este mai mare cu 10 ani decat mine si, inca un secret, la inceput ii vorbeam cu dumneavostra). Pas cu pas, am vorbit mai multe, am mers impreuna in anumite locuri, ne-am descoperit si am devenit prietene. Am zis despre ea ca este un om frumos pentru ca m-a ajutat, m-a incurajat, m-a invatat, m-a impulsionat, m-a facut sa plang, sa rad, sa fiu asa cum sunt si sa am incredere in mine. M-am schimbat si datorita ei si da, vreau si simt sa ii multumesc ...

A doua persoana, al doilea #om frumos este Cristi. Il cunosteam de la un eveniment. Nu mi-am imaginat niciodata ca eu pot fi asa deschisa in fata lui. In general am greu incredere in oameni, insa cred ca acesta a fost o exceptie. ( sau caz special :)) ) L-am perceput initial ca un om fooooarte serios si m-a surprins cu anumite aspecte. Este o persoana mereu cu zambetul pe buze, increzatoare si optimista. Nu i-am descoperit inca defectele. :) Am ales sa spun cateva lucruri despre Cristi, deoarece intr-o zi a reusit sa schimbe ceva din mine, ceva ce cu siguranta, nu ma avantaja.  Acum sunt sigura ca vor mai urma alte si alte discutii. Multumesc, Cristi!...

Am pus titlul "Doua inimi altfel.." , pentru ca asa i-am simtit pe acesti doi oameni care au aparut in viata mea. Sunt altfel decat ii percepeam la inceput, sunt altfel  fata de 80% din oamenii pe care eu ii cunosc, sunt altfel cu mintea si sufletul lor, sunt altfel, pentru ca sunt #frumosi din toate punctele de vedere!

Concluzie: Atunci când nu te astepti, intalnesti oameni mai mult decat minunati!!
                   Ai incredere!!!





Comentarii