Am făcut-o și pe asta!



In primul an de facultate descoperi multe, multe lucruri despre tine si despre cei din jur. Cu 2 stagii de practica in urma, am zis ca ar fi cazul sa fac si unul in orasul meu natal. Desi eram in vacanta am fost convinsa ca nu-mi strica deloc sa fac practica intr-o noua redactie. Am gandit foarte bine, cred eu. Am sa rezum in cateva cuvinte ce a insemnat experienta mea la o taleviziune din Botosani.
La inceput am intrat in redactie, timida si usor surprinsa. La birouri erau doar 2 oameni, mai precis 2 cameramani. Vazandu-mi fata, probabil, mi-au spus imediat ca urmeaza sa vina redactorul sef, domna director, dar si reporterii. In cel mai scurt timp, toate scaunele erau ocupate. Vad ca se ia imediat o agenda si redactorul sef incepe sa se enumere cine, cu cine merge si unde, subiectele, timpul si alte detalii. Ma simteam cumva in plus, insa, toti ma priveau ca pe o colega. Am mers inca din prima zi pe teren. Nu eram prima data pusa in aceasta situatie, insa a fost altceva. Ma gandeam la ce e mai rau, evident...Nu e deloc usor sa mergi pe strada cu microfonul in mana. Atragi priviri si reactii, uneori, ciudate. Dupa ce ne-am intors la redactie am scris stirile, subiectele din ziua respectiva. Eram foarte curioasa. Program nou pe calculator, videoclipuri, insert-uri, vox-uri, minute, secunde, nume, persoane si multe alte lucruri de care trebuia sa am grija. Inca de la prima stire scrisa am primit laude. Eram bucuroasa! Va dati seama cum am venit a doua zi la Somax? Da, eram prima si de data asta. Subiecte noi, din nou pe teren, din nou stiri, alte persoane si alte experinte. Am fost reporter, am luat vox-uri pe strada, am scris stiri. Iubesc sa fac asta si as repeta oricand experinta. Timp de 3 saptamani, nu am regretat niciodata ca am ales sa fac practica in timpul vacantei. Am vazut si lucrurile din spatele unei emisii. Cate camere, cate microfoane, unde e prim-planul... De asemenea, am stat de vorba si cu baietii de la montaj si mi-au explicat cum stau lucrurile de fapt. Mi-am vazut stirile pe site si la televizor si cred ca asta a fost cea mai mare satisfactie a mea. Este minunat sa vezi ca milioane de oameni se informeaza despre anumite subiecte si datorita tie!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

O moldoveancă adevărată!

Tu ai grijă de puiul tău?

Trebuie să fii acolo!