Da, ești mamă și nu e normal să fii obosită!

Am găsit de curand un articol semnat scarymommy.com si nu am fost in totalitate de acord cu ce e acolo. Stiu, sa fii mama nu e usor, dar nu e imposibil. Probabil de asta cunosc atat de multi copii fericiti alaturi de mamici implinite. 

M-a indignat foarte tare ca se adreseaza exclusiv "mamicilor care nu mai rezista". Ce-o fi asta? Da, stiu, sunt mamici care se plang ca e greu, ca are colici, ca ii ies dintisorii, dar nu am intalnit pana acum nicio mama care ar fi fost dispusa sa renunte la puiul ei pentru ca nu mai rezista. Despre ce e vorba?

"Buna, draga mama. Ce mai faci? Si vreau sa imi raspunzi sincer. Imi spui ca esti bine, dar eu pot vedea ca nu esti. Este in regula. Nici eu nu sunt bine."

De ce ne simtim mai bine atunci cand mai sunt si altii in situatia noastra? Poate pentru ca nu suntem destul de puternici sa trecem peste cu zambetul pe buze si cautam consolare din partea acelor persoane care SURPRIZA, sunt exact ca noi.

"Stiu, stiu... a avea grija de tine este inca un lucru pe care trebuie sa il adaugi la lista ta lunga cu sarcini zilnice... Si cum sa ai grija de tine cand exista atatea suflete care se bazeaza pe tine si asteapta ca tu sa ai grija de ele? Te simti lipsita de putere. "

Aici nu stiu ce sa zic, insa cred ca puiul tau s-ar bucura atat de tare daca te-ar vedea putin aranjata si din ce in ce mai frumoasa.

"Ai dreptate cand spui ca te simti folosita... pentru ca fix asa esti."
Folosita!? Intr-o zi puiul de om, iti va multumi pentru tot ce ai facut pentru el. Nu, nu esti folosita! Sunt sigura ca el daca ar avea destula putere te-ar ajuta cu mare, mare drag.

In sfarsit ceva cu care sunt de acord :"Crede-ma cand spun ca si copiii tai au nevoie ca tu sa faci asta, sa iti iei o pauza. Ei au nevoie ca mama lor sa nu se simta obosita, folosita. Ei au nevoie de o mama plina de iubire si energie. Ei au nevoie de o mama care sa petreaca putin timp de una singura si apoi sa se bucure ca este inapoi acasa."

 "Asa ca, draga mama, fa o pauza si bucura-te de putin timp de una singura."- cu asta as putea incheia acest mic articol si eu sau altfel spus: Esti mama, dar nu e normal sa fii obosita mereu!

P.s: Sper sa nu ma răzgândesc cand ma vad pusa in fata faptului implinit. :)




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

O moldoveancă adevărată!

Tu ai grijă de puiul tău?

Trebuie să fii acolo!