Sunt moartă după ei!

      

Sa iti spun un secret! Când eram mica fugeam de acasa la baieti mai mici decat mine pentru a avea grija de ei! Nu sunt moarta dupa baieti, daca asta ai inteles pana acum, ci dupa copilasi. Pur si simplu ii ador. Da, imi plac foarte mult chiar si când fac pipi pe ei, chiar si când plang in hohote, dar mai ales când se joaca si sunt fericiti.
Inca de la o varsta frageda duceam copii in brate, urcam si coboram scarile casei cu ei. Din aceasta cauza m-am si imbolnavit, dar pentru mine nu a contat. Chiar si dupa ce am iesit din spital duceam copiii in brate, imparteam bombonele cu ei si mai presus de toate ii îngrijeam ca proprii copii.
  

       Iubirea pentru copii este din ce in ce mai puternica. De aceea, am ales sa fac in perioada aceasta o activitate dedicata copiilor, pe care sigur o stii!

De ce sunt moarta dupa ei?

Sincer, nu stiu nici eu raspunsul. Ii iubesc pur si simplu. Nu cred ca pentru iubire trebuie sa existe vreun motiv anume. Iubirea e si gata. Iubirea o simti si nu mai ai nevoie de alte explicatii.


Concluzie: Copiii trebuie iubiti si atat! (din iubire vin toate celelalte lucruri)





Comentarii