Foto: Lacul Ursu- Focar de infecții

Zilele trecute am avut ocazia de a trece pe la Lacul Ursu. Pentru cei care nu stiu nimic despre el, aici puteti gasi mai multe detalii: www.laculursu.ro. Pe acest site se prezinta partea frumoasa, o parte ce nu exista in realitate. Am vrut sa scriu aici, sa va arat cu ce ne intampina statiunea Sovata. 

  • Cum am ajuns acolo?
La recomandarea unor persoane. M-am interesat despre aceasta parte a Romaniei pe internet si totul parea OK, asa ca am zis : De ce nu?

  • Ce am gasit?
Un peisaj umbrit. Un loc care parea pustiu si trist. Viata acestui loc venea doar din oamenii care erau acolo. Am gasit persoane dezamagite, mizerie, lucratori dezinteresati, preturi foarte mari.

Mai jos am atasat cateva poze:






Locul acesta era special pentru cei mici. Cred ca unii parinti sunt inconstienti! Cum sa iti lasi copilul in apa aceasta?!









Aceste scari duceau la o adancime foarte mare.


Scandura putrezita si inlocuita.


Desi era pauza, adica niciun om nu avea voie in apa, totusi cineva era cu barca pe lac, iar un om se scalda, fara nicio grija.









Eu nu am gasit nimic bun in toata povestea asta. De fapt, la un moment dat, cu mult curaj, am intrat in apa. Este foarte adevarat ca lacul are si portiuni cu apa curata, dar acestea sunt in mijlocul sau, la o adancime de 18 metri. Eu, am fost, am vazut, dar cineva care nu stie sa inoate?!


Totusi, am gasit o doamna care vine de 5 ani acolo, nu stie sa inoate, sta pe margine si totusi este foarte incantata. Nu am inteles-o, dar...

Cat stateam eu acolo, m-am gandit ca poate sunt eu pretetioasa, dar, uitati ce mi-au spus alte doua persoane:



Ce parere aveti despre "Lacul Ursu"?


video

video

Indignata, atat eu, cat si altii, am mers la conducere. Am vrut sa vorbim cu persoana care se ocupa de aceasta afacere. Normal, ni s-a spus sa asteptam ca vine imediat, dar nu a venit nimeni.



Cocluzie: Ai grija unde mergi in vacanta!
                Nu crede tot ce se scrie pe internet!
                Ai grija de sanatatea ta!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

O moldoveancă adevărată!

Tu ai grijă de puiul tău?

Trebuie să fii acolo!