E cel mai rău lucru...

   
     Sa ai incredere in oameni si sa fii dezamagit... Dupa cateva experinte am ajuns la concluzia ca e foarte greu sa gasesti pe cineva in care poti sa ai incredere, un om caruia sa ii poti spune orice fara teama, un om care stie sa te asculte, un om care iti este aproape fara sa ii ceri...Din ultimele intamplari din viata mea, am ajuns sa cred ca am din ce in ce mai putini prieteni. M-am gandit de multe ori ca eu sunt vinovata. Poate nu sunt suficient de sociabila, habar nu am...

M-am pus in locul persoanelor de langa mine si am constatat ca sunt destul de dificila. Oare nu mai sunt oameni dificili pe lumea asta?

Poate ai prieteni in care ai incredere deplina si eu am, insa putini, foarte putini... Esti unul dintre acei oameni care are multi prieteni buni? Care e secretul? Nu ma plang ca nu sunt foarte multe persoane in viata mea, insa imi doresc sa gasesc mereu oameni care nu vin si pleaca, care nu doar fac rau si uita de tot...oameni in adevaratul sens al cuvântului...


Concluzie: Ai prieteni adevarati? Pastreaza-i!!! :)



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

O moldoveancă adevărată!

Tu ai grijă de puiul tău?

Trebuie să fii acolo!