TOP 5 melodii româneşti de care nu mă plictisesc niciodată

     Mi-a venit ideea asta, asa, spontan si uite ce-a iesit:

5. Sunt o visatoare, iar melodia asta chiar mi se potriveste!


4. Din când in când am o stare de nostalgie si ascult asta...

 
3.Sincer nici eu nu stiu ce imi place la melodia asta. Probabil am ascultat-o foarte mult când a aparut si mi-a ramas acolo, undeva....
 
 
 
2. Ce are ea, Delia, are, fiindca melodia asta e de 100000 de ori pe zi la radio...
 
 
 
 
1. Pe Feli o iubesc. La cantecul asta imi plac versurile, foarte, foarte mult...
 

 
 
 
P.S. Probabil, sunt mult mai multe melodii pe care le ascult si acum, chiar daca sunt de mult timp. Astea mi-au venit acum in minte, deoarece sunt mai recente.
 
 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

O moldoveancă adevărată!

Tu ai grijă de puiul tău?

Trebuie să fii acolo!