Şi tu eşti la fel...?

1 IUNIE


Aseară am participat alături de Andreea, colega mea, la un concert caritabil organizat de fundaţia Mereu Aproape şi clubul Bellagio. Am avut norocul să întâlnesc persoane minunate, ca Andreea(coordonatoarea fundatiei), Dan Negru si Razvan Popescu (in acest context, prezentatori ai evenimentului).

Ce s-a intamplat acolo?

Au venit diferiti artisti (priveste afisul), care au sustinut un spectacol de cateva ore. Oamenii din sala nu au platit intrarea. Daca in mod normal platesti la un concert, aici nu trebuia sa iti cumperi bilet.
 Insa, totul are un scop. De aceasta data, obiectivul era sa faci o fapta buna de 1 iunie!

''Mereu aproape" a organizat aceasta actiune caritabila pentru copiii care duc o viață grea, la demisolul unui bloc din Ferentari, într-un aer aproape irespirabil, într-o cameră de 6 metri pătrați. Ei si-au propus să renoveze spațiul în care locuiește Floriana Petre, alături de cei 6 copii ai săi.
In club erau zeci de persoane, dar nimeni nu observase de fapt scopul pentru care a fost organizat concertul. Când s-a aflat, absolut nimeni nu a alergat sa doneze macar un leu, desi erau 2 urne. Spre surprinderea mea, oamenii s-au mobilizat in scurt timp, iar apoi, si-au dat seama cat de norocosi sunt si ca acei copii chiar au nevoie de ajutorul lor.

De ce am scris despre asta?

Pentru ca mi-ar placea sa fim mai buni, mai darnici, mai altruisti, mai iubitori, mai afectuosi cu cei din jurul nostru. Pentru ca, poate si tu vrei sa faci o fapta buna!
Asadar, daca vrei sa afli mai multe informatii despre acest caz, intra AICI!

P.S.  In loc de "..." trebuia sa scriu " de altruist".
 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

O moldoveancă adevărată!

Tu ai grijă de puiul tău?

Trebuie să fii acolo!