O moldoveancă adevărată!

La ultima postare tocmai spuneam ca desi drumul pana acasa dureaza 7 ore, se merita! De ce? Un motiv pe care eu il ador este intalnirea. Da, intalnesti oameni minunati de la care afli o multime de lucruri interesante, pe care ai fi vrut sa le discuti cu cineva, insa nu ai avut cum. Sunt tare fericita ca am intalnit-o!

  • Cum ne-am intalnit?

Mergeam amandoua, acasa, la Botosani. Am avut locuri unul langa altul in autocar, iar cele 7 ore pana acasa au fost pline de discutii pe care nu ma gandeam ca le voi avea.

  • Despre cine spun eu ca e o moldoveanca adevarata?

Franci, asa cum ii spun prietenii, este un om tare talentat si ambitios. Francisca, caci asa o gasesti pe youtube si asa este prezentata la toate emisiunile in care este invitata, este fosta participanta X Factor si mai mult, o artista care canta live indiferent de ora sau momentul zilei. Francisca Dulceanu, asa cum era strigata de profesorii de la Liceul de Artă, din Botosani, atunci cand mai mergea la scoala  este o  persoana foarte comunicativa si simpatica. Nu, nu lipsea pentru ca prefera asta, ci participa la diverse concursuri si se intorcea acasa cu premii importante.

  • Ce am vorbit noi, 7 ore?

Multe...ca fetele. De la diete, make up, pana la filmarea unui clip pentru o melodie. Din toate cate am vorbit, am inteles ca desi a ajuns destul de departe, Francisca munceste in continuare, nu mult, ci din ce in ce mai mult. Are vise pe care inca nu le-a indeplinit si lupta pentru asta. Este o artista care nu se multumeste cu 2,3 piese la radio, ci vrea sa ajunga din ce in ce mai sus, sa laseze piese pe care ea si le doreste si sa cante cu artisti pe care ea ii apreciaza. Pe langa asta, urmeaza o facultate, isi ajuta parintii cat poate si face tot posibilul sa fie din ce in ce mai buna. Am ramas uimita de cat este de increzatoare si ambitioasa.

La final, i-am pus o singura intrebare:
  • Cum te-ai caracteriza in 3 cuvinte?
1.ambitioasa 2.insuportabila, am doar oameni buni in jurul meu 3. incredere in sine, singura pe care ma pot baza sunt eu.

P.s: Cu asa om minunat langa mine, nu mi-am dat seama când au trecut cele 7 ore.

Concluzie: Felicitari, Francisca pentru tot ce faci!


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu ai grijă de puiul tău?

Trebuie să fii acolo!