Durează doar 7 ore




Acum sunt in drum spre casă. M-am gandit sa scriu despre asta, pentru ca este o experienta frumoasa si pentru ca stiu ca nu sunt singura in aceasta situatie. Drumul spre casa nu este asa de frumos precum pare. In aceste zile cand e cald, totul pare mult mai greu decat este de fapt.

Imi place sa fiu acasa, deoarece este un mediu care imi aduce confort si buna dispozitie. De aceea, in ciuda conditiilor meteo, timpului si a altor lucruri nu chiar favorabile, merg acasa.

Calatoria de la Bucursti la Botosani dureaza doar 7 ore, asta in cazurile bune. Cand am ghinion, pot face chiar si 10 ore. Din fericire, in ultimul timp, nu s-a intamplat acest lucru. Acum ma indrept spre casa si am ales sa scriu despre asta pentru ca desi, e obositor si necesita timp, aceasta calatorie ma face fericita. Acasa intalnesc oameni pe care ii iubesc, imi sunt dragi si oameni care stiu ca ma sustin neconditionat. .

Ce faci 7 ore?
Foarte multe. Poti citi, poti asculta muzica, poti sa te uiti la un film si mai ales poti avea conversatii foarte interesante. Am cunoscut oameni minunati, datorita acestui drum lung. A, te poti odihni (asta n-am spus, cam greu, dar merge).
Pana la urma orice drum care duce la persoanele iubite nu este suficient de greu si de lung, incat sa te impiedice sa renunti.

Concluzie: Locul numit "acasa" intotdeauna inseamna ceva. Acel ceva, acel ceva amestecat cu putina iubire, dorinta, curaj, afectiune, incredere.

P.s.: Astazi am cunoscut un om minunat, pe care il stiam doar de la TV. Urmatoarea postare este despre asta. :)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

O moldoveancă adevărată!

Tu ai grijă de puiul tău?

Trebuie să fii acolo!