Tu, de ce taci?



Zilele trecute am fost la Iasi, unde am avut marea surpriza sa gasesc locuri mai frumoase ca in Bucuresti. Pare surprinzator, dar in comparatie cu Bucurestiul, un loc frumos este caminul studentesc.

Capitala Moldovei chiar ofera conditii studentilor sai. Poate pentru cei care sunt acolo nu li se pare modern, curat, frumos, insa pentru cei care stam intr-un camin din Bucuresti, (unde ai usa de lemn la intrare) este chiar o surpriza. Chiar am fost mirata si de atmosfera, cat de uniti pot fi oamenii, cat de mult se ajuta si mai ales au incredere. Isi imprumuta bani, lasa usa deschisa la camera chiar daca au lucruri de valoare si leaga prietenii pe viata. Toate lucrurile mentionate mai sus nu le-am vazut aici in Bucuresti. Este adevarat ca stau de putin timp intr-un camin studentesc, insa nu am observat aceste aspecte in perioada asta.

Sunt sigura ca in Bucuresti sunt studenti din toate colturile tarii si chiar lumii. Sunt dezamagita de ceea ce ofera capitala studentilor. E bine, totusi, ca ne este usor, noua, studentilor, sa ne gasim job-uri, insa pana la acel moment?!

Dupa ce am analizat situatia, mi-am dat seama ca e vina noastra. Pur si simplu acceptam ceea ce ni se ofera si nu spunem nimic. Asadar, meritam conditiile pe care le avem?!

Concluzie: Ar trebui sa spunem ce nu ne convine! Eu, tu, noi!
                  Ar trebui sa ne implicam!


P.S. Am vizitat cu mare dor si drag Iasul, un oras superb!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

O moldoveancă adevărată!

Tu ai grijă de puiul tău?

Trebuie să fii acolo!