Te simţi pregătit?

Au trecut şi sărbătorile şi 125 de zile din an. Cum le-ai petrecut?

M-am gândit să pun acest titlu postării, întrucât nu ştiu câţi dintre noi se simt pregătiţi să își petreacă fiecare zi ca şi când ar fi ultima. Pe mine, de exemplu, mă enervează la maximum aceasta ipoteză. Cu siguranţă, dacă ai şti că e ultima zi, nu ai mai citi asta acum. Câţi dintre noi nu ar vrea să fie în momentul acesta pe o plajă pustie, la soare, relaxaţi şi nu cu gândul la sesiune sau la serviciu?!

Ei, eu cred că ar trebui să ne petrecem fiecare zi fix așa cum simțim, fără să ne gândim că s-ar putea întâmpla ceva rău, fără să ne gândim că am putea fi judecaţi sau fără să ne punem întrebarea e bine sau rău. Cred că ar fi bine să fim exact cum vrem, să nu medităm prea mult la consecinţe.

Eu, nu am încă acest curaj. Ma gândesc deseori, cum ar fi dacă..?!

Concluzie: Fă ce simţi, fiindcă doar o dată trăieşti!

P.s.: Am zis sa fie si o poza cu mine (aici chiar faceam ce imi place cel mai mult) :)


 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

O moldoveancă adevărată!

Tu ai grijă de puiul tău?

Trebuie să fii acolo!