Serios, NU ÎNCETA...

....să crezi în visele tale MARI

Astăzi am avut marele noroc să mă aflu printre cele 800 de persoane care au participat la seminarul lui Lorand Soares Szász. Pe lângă faptul că am aflat cele "21 de metode pentru a creşte afacerea ta" am descoperit un om extraordinar, dincolo de un business coach, speaker, trainer și antreprenor profesionist. De ce spun toate lucrurile acestea? Pentru că a dovedit lucrul acesta. Prin informaţiile pe care ni le-a oferit, prin cantitate, dar mai ales calitate. Pur şi simplu prin felul lui de a fi. Pur şi simplu mi-a plăcut.

Ce am învăţat?

Păi, daca aş începe sa îţi spun, cu siguranţă e degeaba. De ce? Doar le citeşti şi gata. Trebuie să mergi tu acolo, să asculţi tu toate astea, să auzi tu cu urechile tale, să conştientizezi tu că trebuie sa faci o schimbare. Să nu te gândeşti că nu e pentru tine.

Te-ai gandit că într-o zi vrei să ai propria afacere? Atunci, nu mai sta pe gânduri şi rezervă un loc. Să ştii ca nu spun lucrurile astea asa...mie şi cu siguranţa, mai multor persoane le-a placut (câtorva sute). Am simţit că am investit timp pentru mine. Da, Lorand mi-a amintit că: " Timpul nu se poate recupera niciodată!"

 

Dupa aceasta experinţă, ştiu ce am de facut!

 

P.S.: Investeşte în tine! :)

 

 

 

 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

O moldoveancă adevărată!

Tu ai grijă de puiul tău?

Trebuie să fii acolo!