Am fost acolo...

....când mama a plans de fericire din cauza mea
....când oameni m-au imbratisat din suflet
....când prietenii mi-au spus "te iubesc"
.....când o persoana necunoscuta mi-a zambit
....când m-a salutat cineva dupa multi ani
.....când prietena mea m-a sunat sa vada doar ce fac
.....când iubitul mi-a sarutat mana
....când tata mi-a promis totul
.....când doamna profesoara mi-a spus ca nu stiu sa scriu in limba romana, dar m-a trimis la olimpiada
....când la prima intalnire un baiat mi-a spus ca eu voi fi persoana care-l va schimba
....când am aflat ca bunica e mai bine
.....când am dansat la o nunta pentru fericirea mirilor
.....când am spus "la revedere" unei persoane iubite
.....când ma durea sufletul pentru cineva
.....când prietenul meu mi-a pus o floare in par
.....când am mers cu spatele si m-am fript
.....când am aflat ca voi fi internata cu copiii de la leucemie
.....când am preferat sa tac in favoarea prietenilor mei
....când am aflat ca bunicul nu mai e
....când a trebuit sa plec pentru totdeauna din viata cuiva
.....când am spus lucruri ce nu trebuie spuse niciodata

....sunt aici si iti spun 21 de lucruri despre mine

P.s. Am fost acolo, niciodata nu voi mai fi in aceeasi situatie, cu aceeasi oameni, cu aceleasi sentimente...

Concluzie: Fii aici, acum, asa cum vrei! Doar o data traim!
„Omul trebuie sa traiasca, nu sa existe.“

 

Comentarii