Scrisoare către mama



"M-ai învăţat să iubesc atât de frumos, mamă! Nu lucrurile, ci oamenii! E minunat să iubeşti, aşa cum o faci tu! „Să dăruieşti până şi ultima bucăţică din inima ta celorlalţi, îmi spuneai adesea. Să îţi pleci fruntea, chiar şi atunci când eşti nedreptăţită, şi să oferi zâmbetul tău oricui, copila mea!” Dar, nu pricepeam… Eram prea copil să îmi dau seama câtă dreptate aveai. Acum însă, înţeleg, că doar marea ta iubire făcea să-ţi apară pe chip zâmbetul tău, clădit pe atâta sacrificiu și suferinţă."


Dragă mamă,

Nici nu stiu cum sa incep, dar stiu sigur ca mi-e dor. Mi-e dor de serile cand ma scarpinai pe spate, cand stateam la povesti pana adormeam efectiv, de zilele cand ne certam, iar apoi faceam orice sa ne spunem cat de mult ne iubim, de clipele in care mergeam de mana pe strada, de momentele cand imi stergeai lacrimile...Mi-e dor sa fiu iar si iar acel copil, fara sa inteleag cum e lumea de fapt, acel copil care credea mereu ca lumea e plina de iubire, doar de iubire. 

Da, mama, nu mai sunt asa! Trecerea timpului m-a transformat, am ajuns, fara sa vreau neaparat, un om care nu emana doar iubire. Lumea in care traiesc m-a schimbat, m-a facut altfel decat poate tu iti doreai sa fiu. Nu mai sunt fetita calma, iubitoare, timida.  Intalnesc oameni care nu au acele valori si principii ca mine, dar ce sa fac? Suntem diferiti, iar tu, tu omul venit dintr-o alta lume, lumea ta, in care ai crescut, locul plin de dragoste trebuie sa te conformezi, sa accepti anumite lucruri fie ca vrei, fie ca nu.

Am simtit nevoia sa iti scriu, pentru ca mi-ai spus pe un ton care stiu ca nu e al tau, al mamei rabdatoare: "Te-ai schimbat!" Si cred ca ai tot dreptul sa stii si din ce motive am ajuns asa cum sunt astazi. Situatiile si persoanele m-au facut sa ma schimb. De ce? Pentru ca e greu sa supravietuiesti,tu, persoana plina de iubire intr-o "jungla". Pentru ca nu esti vazut ca un om normal, ci ca unul din alte vremuri. Pentru ca oamenii te exploateaza fara sa iti dai seama. Pentru ca vreau sa evoluez, iar asta inseamna schimbare.

Cred ca e destul! M-am schimbat mult! Sunt lucruri insa care nu se vor modifica vreodata! (stii prea bine care)

Te iubesc, mama.....

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

O moldoveancă adevărată!

Tu ai grijă de puiul tău?

Trebuie să fii acolo!