Scrisoare către iubitul meu

"Dragostea este un sentiment pe care îl experimentăm şi este mai presus de cuvinte. 

Puterea lui este atât de mare încât nu poate fi descrisă şi nici nu ar trebui."

Dragul meu,

Am ales sa iti scriu aici nu pentru ca nu as putea spune asta printr-un mesaj sau chiar in fata. Am ales sa fac asta public, intrucat nu ma feresc absolut deloc cu ceea ce simt si cred.

Incep prin ati spune cat de mult te iubesc, nu ca nu ai sti asta, dar parca de fiecare data cand ne vedem ai vrea sa auzi "te iubesc". Da, te iubesc, chiar si atunci cand nu esti barbatul care mi-as dori sa fii, dar felul tau de a fi e mai mult decat orice. 

Te iubesc pentru ca stii sa fii mereu acel om al sufletului meu, care ma face mereu sa rad indiferent cat de neagra e situatia in care ma aflu. Te iubesc pentru ca esti langa mine, oricum, oricand, neconditionat si imi sustii ideile si proiectele. Te iubesc pentru ca stii sa ma protejezi atunci cand nu ma simt deloc puternica si increzatoare. Sunt multe motive pentru care te iubesc, dar nu astea sunt importante. Nu te iubesc pentru ceea ce faci pentru mine, ci pentru ceea ce esti tu alaturi de mine, pentru ceea ce suntem noi, impreuna. Poate cel mai frumos intreg.

Ma intorc la situatiile in care ai vrea sa fii barbat si nu copil cum sunt toti. Sa stii ca absolut orice spun, e doar din iubire. Iar tu trebuie doar sa asculti si sa reflectezi. Ideea de a schimba oameni mi se pare o idiotenie si nu as face asta pentru nimic in lume! Daca nu ai fi asa, oare te-as mai iubi?

Sa fii hotarat!

Sa fii mult mai sigur pe tine!

Sa fii intotdeauna tu cel care ma trezeste dimineata!

Sa fii barbatul care isi da seama de ce sunt suparata, fara sa ma intrebe!

Sa fii asa cum esti!


Cred ca as mai avea de spus ceva ce nu fac foarte des. Iti multumesc pentru situatiile proaste, in care m-ai facut sa ma enervez, sa imi vina sa ma urc pe pereti, sa te omor, sa dispari din viata mea! Iti multumesc pentru intamplarile in care mi s-a dovedit inca o data ca avem cea mai frumoasa relatie! Iti multumesc pentru momentele in care m-ai facut sa ma simt #femeieadevarata! Daca nu ar fi existat toate acestea nu imi dadeam seama niciodata cat de mult ne iubim!

Asadar,iubitule, ti-am scris pentru a vedea inca o data ca TU esti omul special al sufletului meu.

A ta, pe vecie...






P.s. Nu este decat imaginatie aici, nu este adresata iubitului meu


Comentarii