De ce "Jurnalul unei agitate"?


Azi, in urma cu cateva zile si chiar de ceva timp am primit urmatoarea intrebare: De unde vine "Jurnalul unei agitate". Ei bine, totul are un inceput. Cum a fost cu aceasta mica pagina?

O contributie semnificativa a avut prietenul meu. Pur si simplu l-am intrebat intr-o seara: Cum ma caracterizezi intr-un singur cuvant?
Si incepe: speciala, frumoasa, etc (numai de bine).
 Reactia mea: Ceva rau?
Reactia lui: N-am.

Am zis ca nu exista asa ceva, am asteptat cateva secunde si inevitabilul s-a produs: agitata :)). Am spus ok, iar dupa, evident, m-a intrebat ce a fost asta? A vazut dupa scurt timp, pe facebook, pentru ce aveam nevoie de un cuvant.

Acum, dupa ce am intalnit noi oameni, toti ma vad calma, foarte calma.

Oare cum o fi?

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

O moldoveancă adevărată!

Tu ai grijă de puiul tău?

Trebuie să fii acolo!