Cum? Când? De ce?

Totul este intamplator?


CUM? CÂND? DE CE?

Intrebarile acestea sunt mai mereu pe buzele noatre, dar cateodata alegem fara sa ne gandim. Viata cred ca este despre alegeri negandite. Ce frumusete ar mai avea daca facem totul cu gandul la viitor? Da, trebuie sa si gandim, dar asta nu inseamna ca ar trebui sa ne urmam doar rationalul, fara inima. Sufletul ne dicteaza adesea ceea ce simtim, Acest lucru determina lucrurile din viata asta, ce facem si cum facem.

Toti stim ca viata e frumoasa si ca trebuie sa traim fiecare clipa. Astazi am avut marea placere sa intalnesc o persoana minunata la #CNSC (am postat o poza pe facebook cu acest eveniment), care avea tatuat pe mana: Carpe diem. Mi-a placut si in acelasi timp m-am gandit, oare cum ar fi daca noi chiar am trai fiecare clipa? Mi-am dat seama ca ar fi putin cam greu. Pentru ca e imposibil sa nu te gandesti indiferent de ce alegere faci, daca e bine, daca e rau, daca e corect, daca nu.... Am fi haotici, dezorganizati?!

Punem multe intrebari, Stii ce e funny? Continuam sa facem asta, desi la unele nu primim raspuns si nici nu vom primi vreodata in viata asta. Sunt de parere ca fiecare e liber sa isi aleaga felul in care isi traieste viata. Cred ca multe intrebari ne fac mai mult rau. Cum ar fi sa lasam pur si simplu ca lucrurile sa se intample?


Cocluzie: Nu ne oprim niciodata sa punem intrebari.
                Viata e frumoasa si cu muuuulte intrebari sau nu....


I am BEYOND Happy right now (; I have a loving fiancé beautiful children Great life Getting fit have lost a lot of weight this past month I'm just feeling Great (;:





Comentarii

  1. Bună! Uneori gîndesti foarte bine și tot nu iese. Acum cînd trăim într o socitate de consum cam greu ,,să gîndesti cu inima", Acum masini de fițe, toalete scumpe,conturi grase, palate si dacă s ar putea si o poziție socială bună.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu