Tu, sigur ştii! Ce e ACASĂ?



Am scris 3 randuri, m-am oprit si am zis sa fac un mic video. M-am oprit si din asta si dupa cum vezi, am revenit iar la scris. O fi bine, o fi rau?

Sa iti spun ce e acasa pentru mine.

 Cei mai multi vad acasa doar ca pe un simplu loc. Un spatiu al copilariei pe care il identifica adesea cu primii pasi in viata, cu primele descoperiri, cu povestile bunicilor si cu primele intrebari adresate parintilor. Eu sunt perfect de acord si cu aceste lucruri, insa pentru mine, acasa e mult mai mult.

Acasa e un colt al sufletului meu. Acolo se gasesc oameni care mi-au marcat existenta si care m-au facut sa inteleg cum sta treaba si cu viata asta. Sunt foarte sigura ca doar cand pronunt cuvantul acesta ma incarc cu emotie, bucurie, curaj si amintiri nemaipomenite.

Cred ca acasa poate fi orice loc. Se intampla, ca un spatiu nou, care ne este complet strain  sa nu il putem numi acasa, dar asta nu inseamna ca dupa ceva timp nu ii vom spune asa. Acasa este parte din tine, din noi, din viata nostra.

Concluzie: "Acasă înseamnă oricare patru pereţi care înconjoară persoana potrivită."

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

O moldoveancă adevărată!

Tu ai grijă de puiul tău?

Trebuie să fii acolo!