I: Doar femeie sau femeie de succes?

Astazi am avut ocazia sa particip la un workshop care a avut ca tema- femeia de succes si provocarile vietii personale. La acest eveniment mi-am dat seama ca nu toate femeile pe care le-am intalnit si care mi s-au parut de succes chiar erau asa.

Domnul psiholog Ion Duvac, care a tinut acest workshop, a prezentat femeile ca fiinte extraordinare, care au foarte multe calitati, ca de exemmplu, instinct sau simtul orientarii Mai cu seama, noi femeile avem bucuria maternitatii, aceasta sansa extraordinara de a aduce un om pe lume, a mai precizat acesta.





De asemenea, mi s-a confirmat un lucru pe  care il stiam deja, precum ca oamenii sunt facuti sa functioneze cu gandire pozitiva. Tu gandesti pozitiv sau esti o persoana care pune raul in fata?

Dupa mai multe discutii legate de viata de cuplu, cum ar trebui sa ne comportam cu cel de langa noi, pe ce este bazata o relatie si alte mici amanunte, i-am pus 2 intrebari domnului psiholog:

1. Cum caracterizati o femeie de succes prin 3 cuvinte?
2. Toate cazurile persoanelor care vin la dumneavoastra se rezolva?

Ei bine, am avut parte si de raspuns. 

  • Voi ce ati raspunde la prima intrebare?


P.s: In urmatoare postare veti gasi raspusurile!





Comentarii

Trimiteți un comentariu