"Da, sunt o mamă tânără"




A trecut si 8 Martie...

Inca din copilarie am fost coplesita de copii. Fiind singura la parinti, mi-a lipsit intotdeauna o persoana, un frate sau o sora. Chiar de pe la 10 ani imi spuneam ca eu voi face multi copii frumosi si prietenosi. Inca de atunci iubeam femeile insarcinate si si mai mult copilasii.

Cred ca e minunat sa fii mama! Da, pe langa faptul ca e o responsabilitate enorma, sunt si aspecte pe care niciodata nimeni si nimic nu le poate inlocui, evident sentimente si lucruri aparte. Acum nu vorbesc din experinta, ci din ceea ce vad in jurul meu.

Iubesc femeile care isi pun pe primul loc propria persoana si apoi, copilul, femeile care stiu sa ramana frumoase si dupa ce aduc pe lume un copil, femeile care spun "te iubesc" si femeile care nu se opresc doar la un copil si de asemenea, femeile care nu fac un copil doar pentru a forma o familie sau pentru a-si pastra sotul sau iubitul alaturi, femeile cu adevarat FEMEI.



Da, cred ca femeile sunt eroine! Au instinct, simtul orientarii, da, bucuria maternitatii,  acea sansa extraordinara pe care nimeni nu o mai are!

boho //  mom and daughter #fashionkids #kidsfashion #fallfashion:


Concluzie: Cum ar fi sa fii un parinte tanar?

P.s: Cred ca e minunat sa te trezesti asa (in cazul in care apuci sa dormi)!

RxWiki | The Importance of Understanding Food Labels:



  • Comentarii