Ai nevoie de o vacanţă!

A better job does not equal a better life. Check out more of life’s Misconceptions

Cu totii la un moment dat avem o perioada in care ne simtim epuizati, tristi, absolut fara niciun chef si suntem doar cu gandul la vacanta! Este posibil sa fie chiar acum, aici si nimic mai simplu! Nu crezi, nu-i asa? Nici eu nu am crezut!

Totul este posibil cu doar un exercitiu: vizualizarea. Aceasta este o tehnica ce multi o folosim, dar...din pacate, intr-un mod daunator, chiar foarte daunator. De cate ori inainte sa adormim nu ne-am imaginat sau chiar nu am vazut lucrurile pe care de fapt, nu doream sa se intample vreodata...Sunt oameni care aleg sa vizualizeze doar ce vor, ce le place sau chiar cum vor fi situatiile din viata lor. Da, sunt persoane care gandesc pozitiv, care aleg sa nu isi incarce mintea cu lucruri de 2 lei, urate si care le-ar putea strica toata buna dispozitie.

I can smell the scent of coconut on your skin from here. #letsbefrank:

Fa-ti timp 10 minute pe zi pentru tine, pentru lucrurile frumoase care vrei sa se intample si pentru mintea, gandirea si sufletul tau! Vizualizeaza totul fix asa cum vrei sa se intample, frumos, linistit si beneinteles cu un succes la care visezi! Daca tu gandesti ca totul este posibil, atunci ia-ti o vacanta chiar acum! Vizualizeaza-te intr-un loc superb, relaxat si implinit. Dupa 10 minute deja vei fi alt om! :)

Cocluzie: Tu alegi daca vrei sau nu sa ai o vacanta chiar acum! 

Eu ma vad in cel mai scurt timp aici:

summer, beach, legs, nice #summer #beach:

Tu?

Comentarii