Romantinc/Romantică?!


De la aceasta imagine, mai mult de la aceste randuri, m-am gandit ca ar trebui sa scriu si eu putin despre romantismul din zilele noastre. Daca mai exista..Evident, ma incapatanez sa cred ca da.

 Chiar acum 2 zile am vazut o mica scena romantica cu 2 oameni frumosi, care s-au intalnit la Unirii. Barbatul a fost cel care a dovedit ca romantismul exista. Chiar daca erau la varsta a 2a, nimic nu l-a oprit sa-i ofere doamnei lui un trandafir galben. O alta scena frumoasa am vazut-o la teatru, cand sot-sotie se aflau langa mine, iar el i-a spus da-mi mana, i-a sarutat-o si a pus-o la loc. 




In ultimul timp am vazut ca mai romantici sunt parintii nostri, cei de varste mai inaintate, decat noi, tinerii. De ce? Pentru ca noi, preferam sa punem o poza sau o imagine pe facebook, o inimioara trimisa pe WhatsApp sau un sms cu "te iubesc". Nu spun ca aceste gesturi nu sunt romantice, dar cred eu, ca romantismul se gaseste in gesturi adevarate, palpabile, nu in "te iubesc" spus intr-un mesaj, iar in realitate, nici macar sa nu-i oferi geaca cand ei ii este frig.

Gesturile mici fac diferenta. Nu trebuie sa cumperi 100 de trandafiri o data pe luna ca sa ii arati femeii pe care o iubesti ca are langa ea un romantic. Nu, nu asa! Mai bine ii pregatesti cina cand vine obosita de la munca, mai bine ii pui un ghiocel dimineata pe perna...Sunt multe gesturi romantice care nu sunt costisitoare si care pot spune mult mai mult despre tine.

Romantismul exista, dar fiecare persoana il percepe diferit. Acest lucru este normal, intrucat, daca am fi toti la fel nimic nu ar fi surprinzator, palpitant, diferit. 

Romantismul exista in viata ta?

Comentarii