IUBIREA e dincolo de 14 FEBRUARIE

A trecut si "marea" sarbatoare a indragostitilor. Si cu iubirea cum ramane? A trecut si ea? Eu cred ca acest sentiment frumos numit dragoste trebuie sa ramana in mintea, sufletul, inima nostra mereu. Nu trebuie sa dispara niciodata! Eu, iubesc sa iubesc, iar asta cred ca se vede in fiecare zi. Iubirea nu consta in cadouri si in "te iubesc" spus la minut, ci in gesturi mici.

Mai jos am ales cateva citate frumoase despre iubire si poze cu indragostiti, gata sa duca o viata impreuna pana la sfarsitul lumii:

„Cu cât mă gândesc mai mult, cu atât îmi dau seama că nu e nimic mai artistic decât iubirea.”



„Iubește puțin cel ce poate spune prin cuvinte cât iubește”



 „De ce iubim femeile? (…) Pentru că din ele-am ieșit și-n ele ne-întoarcem, și mintea noastră se rotește mereu și mereu, numai în jurul lor.” 

„Vreau să fac cu tine ce face primăvara cu cireşii.”

„Le-aş dovedi oamenilor cât greşesc gândind că încetează să iubească atunci când îmbătrânesc, fără să ştie că îmbătrânesc numai când încetează să iubească”.


„Dragostea adevărată este o limbă pe care surzii o pot auzi şi orbii o pot vedea”

 „Suntem ceea ce iubim.”

„Vezi tu, în fiecare zi te iubesc tot mai mult./ Azi mai mult decât ieri şi mult mai puţin decât maine.”

IUBIŢI ÎN FIECARE ZI! 





Comentarii

Postări populare de pe acest blog

O moldoveancă adevărată!

Tu ai grijă de puiul tău?

Trebuie să fii acolo!