Întâlnirea cu Dana

Am fost, sunt si voi fi tare incantata de persoana pe care am avut norocul sa o cunosc fata in fata acum o saptamana. Stiam ca e un om bun, o mama model si o artista in adevaratul sens al cuvantului. Ei bine, desi cunosteam atatea aspecte, o urmaream pe facebook si toate cele, nu eram nici fana ei, nici nu imi era indiferent, totusi era ceva. Imi placea.
Cum am ajuns sa o cunosc? Tocmai ce v-am spus ca ii urmaream postarile. De acolo a inceput totul. Am fost sunata si chemata la un interviu. Eu deja trimisesem un CV. Cand am ajuns la locul intalnirii, am ramas uimita. Nu era femeia pe care o aveam in minte. Nici machiata, nici aranjata spectaculos, nici imbracata cumva. Era pur si simplu un om normal. O femeie frumoasa, mai frumoasa decat in pozele de pe blogul ei. Cand am inceput sa vorbim, iar s-a produs o schimbare. Nu e nici fitoasa! Mai, ce ti-e si cu persoanele publice..Da, noi, noi oamenii care nu suntem vedete ne facem o impresie, parere, imagine a oamenilor  ce ii vedem la tv sau la spectacole cateodata, neconforme cu realitatea. De ce?! Pentru ca nu privim decat o parte a personalitatii lor, sau prea putin. Sa revenim...a fost o intalnire mai mult decat speciala pentru mine...Poate va ganditi ca exagerez, dar nu e asa! Nu fac asta pusa de cineva, ci pur si simplu simt sa spun: Ea e o femeie cum multe isi doresc sa fie. Da, Dana Rogoz, caci despre ea este vorba, in caz ca nu v-ati dat seama din titlu. Sunt sigura ca este un model pentru multe dintre noi. De ce?! Pentru ca arata cum trebuie sa fie o femeie in adevaratul sens al cuvantul. Ce inseamna feminitate, fara machiaj, fara rochii scurte. A fi femeie inseamna a avea o familie minunata, o cariera si mai minunata si o frumusete naturala, chiar si dupa varsta de 30 de ani.
Dupa aceasta intalnire, am inteles.  A fi femeie nu e usor, dar cand ai un exemplu in fata ta, nu pare irealizabil.
Te admir, Dana si multumesc din suflet pentru ocazia de a cunoaste o femeie minunata ca tine!
O fotografie pe care o ador:

Comentarii