De ce am ajuns în halul ăsta?

De ce am ajuns noi, romanii, sa sarbatorim Valentine's Day? 

Am aceasta intrebare de cateva zile, cam de la inceputul lunii februarie, cand toata lumea vorbea doar de ziua de 14, celelalte parca nici nu exista in aceasta perioada. Raspunsul mi  l-am dat singura, pentru ca nu stiu inca o persoana care mi-ar spune exact si ar fi 100% adevarat. Cu certitudine, se intampla ceva.

 Nu, nu e bine. Nu mai stim ce e iubirea, nu mai avem timp de ea, nu mai investim nimic in tot ceea ce inseamna dragoste si afectiune. Asteptam o sarbatoare ca sa spunem TE IUBESC sau sa oferim un cadou persoanei iubite. Pacat, iubirea nu e despre asta. Nu, nu despre cadouri si vorbe spune la o data anume, nu despre poze puse pe Facebook in care sunteti fericiti sau va sarutati.




 De ce nu facem lucrurile acestea (un sarut, cadouri persoanei iubite, un ''te iubesc") intr-o zi obisnuita? Pentru ca lumea judeca, e rea si invidioasa? Pentru ca nu vreti sa auziti comentarii rautaciose de genul " intr-o zi o sa va despartiti"? Sau pentru ca nu sunteti suficienti de increzatori in iubirea pe care o impartasiti unui celuilalt? De ce alegem mereu sa mergem cu "turma" si nu suntem diferiti? 

Tu sarbatoresti iubirea doar pe 14 februarie?

O melodie care nu e neaparat  de dragoste, dar cred eu ca are un mesaj puternic. TAKE YOUR TIME (pentru ca ne putem arata dragostea printr-un simplu fapt: sa petrecem timp cu persoana pe care o iubim) 



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

O moldoveancă adevărată!

Tu ai grijă de puiul tău?

Trebuie să fii acolo!