"Ai grijă de tine?"

Zilele acestea m-am tot gandit cum e sa fii parinte. Nu stiu de unde mi-a venit ideea asta. Poate pentru ca am vazut in ultima perioada atatea femei superbe cu copii si tatici tineri si moderni de mana cu baietelul lor pe strada. Ei bine, mi-am pus intrebarea: Cand mai au timp de ei?



Da, tu, mai ai grija de tine? Tu, parinte, tu, copil, tu, tanar sau tu, adult.

Mi-am dat seama ca parintii nostri sunt cu adevarat niste eroi, pentru ca pentru ei, noi suntem totul. Suntem tot ceea ce reprezinta grija lor. Nu ei sunt pe primul loc, ci noi. Intrebarea din titlu i-am pus-o mamei mele sau mai bine zis unei eroine. Nu am vrut sa fiu nici rea, nici cicalitoare, ci pur si simplu am vrut sa simta ca si ea e importanta, ca trebuie sa acorde mai multa atentie propriei persoane, poate mai mult decat mi-o acorda mie. Acest aspect la ea este inexistent. Eu sunt grija ei, cea mai importanta chiar as putea spune.

Stiu sigur ca in situatia ei sunt toti parinti sau marea majoritate. Pentru ei copilul este pe primul loc indiferent de situatie. Asa se ajunge sa aiba mai multa grija de odraslele lor, decat de propria lor persoana. Din iubire, prea multa iubire, raspunsul la "Ai grija de tine?" adresat unei mame ar putea fi doar niste ... sau un simplu "prea putin".


Indiferent ca vrem sau nu pentru parintii nostri suntem si vom fi o prioritate. E o responsabilitate enorma sa ai un copil, cel putin eu asa vad lucrurile, dar cred ca e cea mai frumoasa din cate exista.
Mamele au stiut din totdeauna ca grija lor este copilul.


Asadar, ar fi bine sa o mai intrebi pe mama ta din cand in cand: " Ai grija de tine?". Poate asa vei ajunge ca tu sa-i acorzi mai multa atentie, poate vei constientiza ca are mai multa nevoie de dragostea ta, poate vei intelege abia atunci ca tot timpul ei este pentru tine.

Cocluzie: 
  • Ai grija de tine! 



Comentarii