3 PIESE SUPERBE: Mergi la TEATRU!

Zilele acestea am avut norocul sa merg la 3 piese de teatru superbe, unde am privit actori talentati, am vazut decoruri total diferite si am cunoscut oameni minunati. Din dorinta de a va face curiosi, o sa va las aici cateva replici care mi-au placut foarte mult. De asemenea, am facut poze si la distributie. Cu parere de rau, nu am facut si alte fotografii, pentru ca nu mi-a fost permis.


#familiatot

Daca il lasi pe om din capul lui devine jucaria propriilor ganduri.
Starea care genereaza cascatul e la fel de periculoasa ca gandirea.
Stiti zicala aia?E mai usor sa casti decat sa nu casti ?
Eu am facut-o.




#mobilasidurere

Daca eu nu sunt sincer nici fata de costiinta mea... Fut*-i sufragerii masii de viata! In ziua de azi, in comparatie cu trecutul se bea foarte putin. Noi, daca invatam din lipsurile noastre, de ce nu am invata din lipsurile altora?! Important este progresul. S-a scumpit copiii. (chiar asa e replica) Vremurile s-au schimbat, oamenii te judeca dupa cainele pe care il ai. S-a dus vremea lașității, daca nu ai caracter ajungi de rasul curcilor. In toata Europa este la moda saracia. Judecam pripit oamenii. Nu e nimic mai frumos in lumea asta decat un chef...ca doar o viata traim, ma rog...avem. Acra e bautura pe care nu o plateste statul. Urasc faptul ca sunt inteligent. Imi vine sa imi calc inteligenta in picioare. Si ce valoare are inteligenta daca ma desparte de persoana iubita!? Ce isi face omul cu mana lui nici dracul nu-l mai desface. Mai bine sa ma insele o zeita decât sa imi fie credincioasa o bucatareasa. Iubirea este metoda prin care natura isi vede de treaba ei. De ce fura bietul om? Ca sa se simta bine...de ce mai traim, de ce mai furam.. Eu din dragoste pentru tine am transformat durerea in energie Suferintele din amor sunt Oxford-ul nostru. Numai cine nu munceste, nu greseste. Daca vrei sa iti faci o cariera trebuie sa iti calci sufletul in picioare. Nu e bine sa fii porc, sunt si avantaje, dar nu e bine..


#steauafaranume
Nicio stea nu se abate niciodata de la drumul ei. (intrebarea e: 2 negatii= o afirmatie, nu?) Ai fi fost in stare sa mori? Da.. De ce? Esti nefericita? 
Nu, dar ma plictisesc, aceleasi oameni, aceleasi gesturi, aceleasi vorbe.
Nu avem timp sa fim fericiti abia avem timp sa traim bine. ( trist, dar adevarat)


Ce e scris in paranteza e ca un comentariu, adaugat de mine. Ma bucur tare mult ca am descoperit teatru in ultima perioada si mi-am dat seama cat de mult avem nevoie de o evadare din lumea nostra, cotidiana.

Multumesc, Olga!
Multumesc, Ionut!

afis STEAUA FARA NUME

Mobilasidurere

afis FAMILIA TOT 1920


Daca v-am facut catusi de putin curiosi, aici gasiti mai multe detalii. :)

Comentarii