#Aboutlove

Citesc atât de multe despre iubire, aud atât de multe...dar până la urmă ce o fi?! Am găsit un text în care se vorbeşte despre iubire aşa cum cred că ar trebui:
– Ce înseamnă iubirea?
– Hmmm…Iubeşti atunci când te gândeşti mereu, obsesiv la persoană respectivă, când vrei să îţi petreci tot timpul cu ea, când te simţi bine alături de ea.
– Dar… toate lucrurile astea sunt aşa superficiale.
– Nu, nu ai înţeles tu. Hai, zi tu, ce e iubirea?
– Atunci când suferi. Când simţi o mâna cu gheare că se înfige în suflet, îţi scoate inima şi lasă un gol. Un gol dureros, pe care…
– Pe care nu ştii cu ce să îl umpli.
– Exact! Îmi e imposibil să definesc iubirea fără să mă raportez la suferinţă.
– Asta înseamnă că trebuie să te fac să suferi?
– Nu, să nu faci asta! Doar că aşa sunt eu…Sunt foarte excesivă. Aş mai putea defini cumva iubirea.
– Cum?
– Ca puterea de a face sacrifici pt celălalt doar pentru a-l face fericit, pentru că fericirea lui te face să te simţi împlinit.
– Asta, da! Asta e o definiţie frumoasă a iubirii.
– Da, dar nu e la fel de puternică că cealaltă.
– Alegi definiţi „puternice” pentru că îţi place să îţi supraestimezi sentimentele.
– De ce?
– Habar nu am. Tu ştii…
– Auzi?
– Da.
– Dacă tu ai uitat-o aşa de repede pe fosta ta înseamnă că nu ai iubit-o? Trebuie sa citesti continuarea aici:


Comentarii