Cuvinte : 9

Vreau sa scriu astazi despre OAMENI. Depind de oameni, recunosc. Nu cred ca poate afirma cineva ca nu e asa. Problema in zilele noastre este ca multe persoane se cred oameni. E o mare, mare diferenta. Imi amintesc de vorba bunicii mele : A fi om e lucru mare! Acum o sa trec peste aceasta conceptie a mea si o sa folosesc cuvantul persoane ca sinonim pentru a nu ma repeta.
Comunicarea noastra, relatiile, emotiile, sentimentele se bazeaza pe oameni si mai ales evolutia noastra sociala nu ar fi fara ei. Oamenii din viata mea , indiferent de cat de mult sau putin au fost intr-o anumita perioada s-au facut remarcati. Poate pentru ca am intalnit persoane minunate sau din contra cu care nu am putut lega niciun fel de relatie. Despre fiecare om am o parere, dar, cu trecerea timpului ea se schimba. Adesea, am judecat oamenii dupa prima impresie. Prost lucru! Am invatat pana acum ca ne inselam de foarte multe ori in privinta noastra si a oamenilor cu care luam contact.
Pana la urma oamenii vin si pleaca, dar asta nu inseamna ca nu trebuie sa iubim, sa fim fericiti alaturi de ei si mai ales sa-i pretuim.
Traim intr-o lume in care nu mai exista oameni compatibili, oameni cu care poti sa legi prietenii pe viata, oameni in care sa ai incredere deplina. Cutam doar sa ne indepartam , suntem in stare sa facem orice sa ajungem acolo unde vrem, fara sa ne pese de cel de langa noi, de oamenii din jurul nostu...calcam pe oameni!

p.s. Evenimentele tragice intamplate in ultima vreme sunt un semnal de alarma: trebuie sa devenim oameni in adevaratul sens al cuvantului!  Fii om, inainte de toate! ...

https://www.youtube.com/watch?v=0rl2FtdRFME



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

O moldoveancă adevărată!

Tu ai grijă de puiul tău?

Trebuie să fii acolo!