EL

Ma voi opri putin din lista cuvintelor importante, metionand ca am ajuns la cuvintul timp, deoarece este o zi importanta si nu pot trece asa ca si cum ar fi neobservabila. 21 este un numar care mi-a schimbat putin viata ( putin mai mult ) . Am riscat desi nu fac tot timpul asta si...sunt cea mai fericita! :) E frumos sa stii ca acolo undeva ....este cineva care te poti baza oricand, in care ai incredere imensa, care iti face cele mai grele zile minunate, care te incurajeaza mereu si te sustine indiferent, care te cearta cand faci greseli sau cand esti nesuportabil de incapatanata si...care te iubeste .E superb sa ai langa tine un om bun, frumos si la trup , dar  mai ales la suflet. Un om al tau! Pentru ca este ziua lui si nu pot fi alatari de el din motive intelese ( cred ) vreau sa scriu in aceasta postare tot ceea ce as putea sa-i spun face-to-face. (aproape) Iti multumesc pentru increderea, comunicarea, iubirea pe care noi o avem, pentru toate cuvintele frumoase, pentru toate clipele minunate avute langa tine! Si...aici iti spun doar...La multi ani! Sa  fim asa ( cum doar noi stim ) si peste 50000 de ani! Sa-mi traiesti, om minunat!!! Ma bucur ca faci parte din viata mea si sa fii sigur ca nu vei putea evada! La multi ani, Daniel!La multi ani, prietene!La multi ani, iubitule!La multi ani,om frumos!La multi ani! 


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

O moldoveancă adevărată!

Tu ai grijă de puiul tău?

Trebuie să fii acolo!