Cuvinte : 7

S-a nimerit sa ajung la acest cuvant fix de ziua mea : emotii. Da...Nu scap de ele, deoarece sunt o fire emotiva, ma inrosesc la fata in 2 secunde si plang in ultimul timp la orice cuvant frumos, surpriza sau pentru necazurile altora. Emotivitatea e o parte din noi...Eu asa o privesc. Fara ea, cu siguranta nu as mai fi fost ceea ce sunt astazi, deoarece orice eveniment frumos se traieste cu emotii, orice greutate care apare vine cu tot cu emotii, imprevizibilul ni le ofera "la cheie " Emotiile fac parte din noi, din viata nostra si din tot ceea ce traim.
Legat de ziua de astazi, 19 octombrie- ziua in care numarul 19 mi-a oferit si el mici si mari emotii -nu pot descrie sentimentele care mi-au creat starile de extaz si de tristete deopotriva. Am avut norocul sa fiu surprinsa de colegii mei, de iubitul meu, de noua mea prietena chiar si de oameni care nu mi-au fost alaturi si mi-au scris la 12 noaptea. Mi s-a cantat "La multi ani" de oameni care i-am cunoscut anul acesta, dar cu care ma simt atat de compatibila...A fost frumos, diferit, altceva de ce eram eu obisnuita...
Sunt fericita ca emotiile m-au inconjurat si astazi....

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

O moldoveancă adevărată!

Tu ai grijă de puiul tău?

Trebuie să fii acolo!