Cuvinte: 6

Am ajuns si la cel de-al saselea cuvant : NOROC. Este un cuvant foarte folosit. "Il cerem atat de des in rugaciunile noastre, ne obisnuim atunci cand o persoana are o realizare si soptim, adesea invidiosi "Ei, a avut noroc",incat nici macar nu stim sa-l definim." Pentru mine, norocul depinde doar de noi. De la noi se naste, se dezvolta si etc. Ma consider o persoana norocoasa, poate asa m-a facut Dumnezeu, poate doar asa ma vad eu, deoarece nu am trecut prin situatii limita sau pentru care nu aveam solutii. Am intalnit oameni care au fost langa mine, chiar daca ulterior m-au dezamagit, oameni care mi-au schimbat viata...E important sa ai un gram de noroc, dar....  totul depinde doar de noi.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

O moldoveancă adevărată!

Tu ai grijă de puiul tău?

Trebuie să fii acolo!