Cuvinte : 5

De-a lungul celor 12 postari mai mult sau mai putin interesante, corect scrise sau incorect, frumos sau urat, cu drag sau fara, la o ora normala sau anormala, am ajuns si la postarea a 13 a si sper sa fie cu noroc pentru ca este despre....FERICIRE!!! Cand spui aces cuvant magic fiecare dintre noi isi indreapta gandurile spre directii diferite. Ce e de fapt fericirea ? Nu as putea niciodata sa definesc cumva acest cuvat, pentru ca pentru mine starea de mulțumire sufletească intensă și deplină ( asa apare in Dex ) este intr-o relatie nemarginita cu oamenii din viata mea, asa ca o sa explic mai in detaliu. Pentru mine, fericirea inseamna un amalgam de emotii,stari,sentimente,oameni, intamplari.
Incep cu ceva ce pentru mine inseamna totul : familia - cea care contribuie cel mai mult la fericirea mea. Parintii mei, iubitul meu,prietenii, chiar si cunostinte mai indepartate sunt cei care ma fac intotdeauna sa-mi incarc bateriile, sa-mi vad viata asa cum trebuie, privind doar lucrurile pozitive si esentiale. Ma consider o norocoasa, deoarece sunt putine momente cand n-am fost fericita ( ma tot repet - nu folosesc cuvantul acela : trista :) ) deoarece iubesc viata, iar eu cred ca ea ma rasplateste cu fericire. Sunt atat de multe de spus...Oamenii care m-au crescut si educat, ai mei ma fac fericita pentru ca au fost, sunt si chiar cred ca vor fi mereu in dreapta mea, iubitul meu, omul care ma intelege mereu, care ma sustine neconditionat, care ma ajuta sa imi indeplinesc dorintele desi asta poate sa nu fie benefic relatiei noastre, prietenele mele, putine dar bune cu care nu vorbesc non-stop, dar care sunt mereu acolo cand am nevoie de un sfat, de o parere, de cineva care pur si simplu sa-mi fie alaturi, ( trebuie sa le mentionez : Andra,Ana,Andreea,Alexandra) bunica mea care intotdeauna mi-a spus : "Tu cu omul tau , chiar cu oricine trebuie sa comunici, pentru ca eu cu bunicul tau ( tataia cum ii spuneam eu ) comunicam in pat! " ( asta nu se refera decat la faptul ca ei seara isi povesteau intamplarile din ziua respectiva si totodata planurile pentru data urmatoare ) - acesti oamenii sunt cei care conteaza in viata mea, care contribuie la starea mea de bine, care ar da orice sa ma vada fericita si pentru asta ...ii iubesc. Cum am spus mai sus, fiecare priveste diferit beatitudinea. Unii o vad doar cand au multi bani, altii doar cand sunt sanatosi sau altii cand au o bucatica de paine pentru copiii lor.
Asadar,as spune multe despre fericirea mea, pentru ca se caracterizeaza prin niste simple nume,dar care au o multitudine de povesti momentan...m-as rezuma momentan la unul : Daniel :) ( evident, urmeaza mama,tata si cei mai sus mentionati )
Iubesc sa vad oameni fericiti!







Comentarii

Postări populare de pe acest blog

O moldoveancă adevărată!

Tu ai grijă de puiul tău?

Trebuie să fii acolo!