Cuvinte: 1

 Pentru ca  "Jurnalul Isabelei"  are 549 de vizualizari si sunt extrem de incantata in ciuda faptului ca sunt doar  8 postari , (care nu contin diacritice, evident  au si mici greseli) m-am hotarat sa scriu in continuare, putin cate putin atat despre mine cate si despre altele mai semnificative .
  O sa incep cu cuvintele care ma definesc si care conteaza in viata mea :  încredere#iubire#curaj#înţelepciune#fericire#noroc#emoţii#timp#oameni#vise


  • INCREDERE- Un cuvant atat de important...Am incredere in oameni, iar de multe ori asta se inlocuieste cu dezamagirea. Este inadmisibil sa nu existe in viata nostra. Daca ne gandim inca de la nastere am avut parte de incredere. Parintii nostri s-au bizuit ca vom fi oameni mari, au investit in noi de-a lungul timpului, iar cand am constietizat catusi de putin acest lucru, la randul nostru, am fost confidenti lor. Increderea in zilele nostre mi se pare un lucru trist. Nu o mai privesc cu optimism, deoarece e foarte greu sa stii ca exista cineva pe care te poti baza oricand, oriunde si la orice ora. "Încrede-te, dar vezi în cine." 


Comentarii