Cuvinte: 2



  • IUBIRE-Nu as putea trai fara...E un cuvant magic, frumos, unic si nu se poate inlocui cu absolut nimic. E un sentiment aparte sa iubesti si sa fii iubit. Iubirea e diferita. Iubim cateodata fara sa ne dam seama, iar printr-o anumita circumstanta aflam de fapt adevarul.E ceva ce nu poate fi descris in cuvinte sau...poate, dar foarte greu. Iubesc, iubesc...de la Dumnezeu,parinti, iubit la...cea mai mica floricica, cum sa nu iubesti?! Sunt feluri si feluri de a iubi, Fiecare iubim in modul nostru nostru, unic. E minunata iubirea. Ma caracterizeaza acest cuvant fiindca nu as fi fost ceea ce sunt astazi fara iubirea parintilor mei,a iubitului meu, a prietenilor,bunicilor si a multora altora care poate inca ma mai iubesc...Am iubit, iubesc si voi iubi pentru ca altfel nu am cum si asta imi place sa fac cel mai mult. "A iubi inseamna ceva, restul nu e nimic. "

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

O moldoveancă adevărată!

Tu ai grijă de puiul tău?

Trebuie să fii acolo!