Geanta plina cu vise

My song


Sunt setata ,de cand a aparut, pe molodia asta. Nu am suferit din dragoste ( ce sa zic si eu, am timp :)) ) si nici nu sunt o alcoolista, in schimb imi place tare mult. A fost dragoste la prima vedere sau...posibil sa ma fi hipnotizat.


Am o geanta plina cu vise ca orice om, altfel nu as putea constientiza ca sunt eu, o visatoare incurabila . Realitatea de astazi este destul de dura pentru o sensibila ca mine, dar...imi place sa o privesc drept in fata. De ce sa ne ascundem dupa minciuni, oameni falsi, ipocrizie, ura si dispret? De ce sa nu oferim doar ce avem mai bun si mai scump? Cu siguranta nu sunt lucrurile mentionate mai sus. Noi oamenii suntem plini, aproape ''explodam '' de iubire si bunatate, numai ca refuzam pur si simplu sa ne exteriorizam... De ce ?! Cauze sunt multe...prea multe...


Melodia asta vorbeste fix despre lucrurile,situatiile,intamplarile care uneori ne impiedica sa fim mereu cu zambetul pe buze si sa mergem mai departe. Din pacate, o iubire pierduta ar putea fi un lucru peste care nu trecem prea usor.


Cu siguranta fiecare dintre noi inteleg altfel melodia asta, asa ca o sa explic cum inteleg eu unele versuri:



Si nu mi-e frica sa cad, mi-e frica sa nu cazi tu - atunci cand iubesti pe cineva, nu conteaza ce mancanci tu, ce faci tu, daca esti bine sau rau, daca zambesti sau plangi, daca mergi prin frig sau prin soare, daca esti la spital sau stai bine mersi in pat, doar pentru ca mai presus de toate este persoana pe care tu o iubesti si ea e tot ce conteaza !

Sa nu ma vada nimeni
In dragoste plansa-   nu doar in dragoste ...oamenii nu-si exprima sentimentele , nu se exteriorizeaza chiar daca sunt happy sau mai putin happy. Intotdeauna, mai ales cand avem un esec ne ascundem cat putem de mult parca am fi singurii care s-au confruntat cu o situatie problema pana acum.

Da, mama, sunt beata
Pentru ca altfel nu il pot uita
Si n-am nevoie de iertarea ta
Nu-mi spune ca n-ai fost si tu asa, candva

 Refrenul asta il stiu ca pe Tatal nostru ( stiu ca nu e buna comparatia) . Multi dintre cei pe care ii cunosc sarbatoresc ceva sau din contra, deplang ceva prin bautura...Acest lucru, cu timpul devine un viciu, chiar daca nu vrem, viata ne ofere destule momente frumoase si mai putin frumoase, ca sa nu spun oribile de-a dreptul. Ea e doar darnica...Iar noi, in loc sa ii oferim ''un cadou'' , la randul nostru, ne cufundam in tacere, suferinta si izolare cand dam de ceva ce nu este cum ne-am dorit. Bineinteles, nu toti facem asa, doar ca...studiile cu referire la consul de alcool arata contrariul. Bem din diferite motive, iar eu cred ca Delia a vrut sa sublinieze ca...nu se merita sa bem tocmai din cauza dragostei.

Da, stiu ca sunt oameni care au inteles ca ea promoveaza consumul de alcool. Eu nu cred asta, dar fiecare e liber sa-si exprime opinia.
Eu, una iubesc versurile, melodia, iar de voce nu se poate vorbi.
P.S. : Nu sunt o fana infocata sau o nebuna, dar cand imi place ceva, pur si simplu imi place!  




Comentarii