Stare

                 Dor

Chiar astazi am auzit de foarte multe ori asta: Imi este dor de tine...Doamne, e asa frumos...mai ales cand simti si tu ca sunt niste cuvinte spuse din toata inima. E superb sa stii ca cineva iti simte lipsa , dar nu mai este deloc superb cand si tie iti este dor...Mi-a fost dat in viata asta, sa-mi fie dor doar de barbati, baieti mult mai mult decat de femei,fete,copii...
Cel mai mare dor il simt si acum, de fapt, cred ca in fiecare secunda imi este dor de cineva ! Dorul e o parte din mine! Cel mai mare chin de pe acest pamant este sa iti fie dor de cineva care stii foarte bine ca nu il vei mai vedea vreodata. E greu, dar nu imposibil de trecut peste aceasta dorinta puternica...
Intalnim oameni si oameni, iar fara sa vrem ii asemanam cu persoanele care din diferite motive nu mai sunt in viata noastra...E ceva in constructia noastra, probabil...Nici pana acum n-am inteles asta, dar sper ca intr-o zi voi putea sa descopar acest mister al meu.Dorul provoaca suferinta, dar de multe ori, doar asa putem intelege cat de mult reprezinta o persoana in viata noastra.
"Dorul e rezumatul perfect a ceea ce contează cu adevărat în viaţa ta."

Comentarii