BAC. ADMITERE. STRES. EMOTII.

24.07.2015 Sa spunem ca dupa o perioada de vâââj-vâââââj sunt linistita. Slava Domnului am trecut cu bine peste toate examenele. In sfarsit pot sa-mi spun deschis parerea despre tot ce a insemnat bacalaureat, admitere la facultate si restul lucrurilor care s-au intamplat. Pentru mine Bac-ul a fost un examen egal cu 0 , chiar daca m-am stresat cel mai mult....Desi am obtinut rezultate destul de bune : 9.1- romana, 9. 15- mate si 8 logica , acestea nu reflecta deloc cunostintele pe care le ai. Sa nu se inteleaga ca ma vad muult mai desteapta! Nu, din contra , am muncit mult mai mult la logica decat la matematica, dar...asa a fost sa fie. E trist ca probele acestea nu te ajuta decat la unele facultati.
 Din punctul meu de vedere, la facultate nu trebuie sa ajunga oricine...E  nevoie de examen de admitere. Chestia asta pe baza de dosar mi se pare o prostie. Intra oricine iese cine poate....Fiecare trebuie sa-si cunoasca locul.
 Examenele de admitere dovedesc daca poti face fata sau nu in facultate. Am vrut sa concurez la nivel national, sa vad cat de buna sunt in comparatie cu altii. Am cunoscut copii buni, foarte buni cu o personalitate aparte si cu o cultura vasta. Am inteles ca nu sunt la acelasi nivel la care eram in liceu, dar sunt fericita. Mi-am dovedit mie ca pot face fata unui examen si situatiilor limita.
      Mi-am pus cateva haine si am fugit la Bucuresti. Sunt sigura ca nu voi regreta asta niciodata. E locul care ma caracterizeaza cel mai bine. Un oras care-mi ofera un alt viitor.
Gata si cu liceul...sunt studenta intr-un final dupa 3 examene. Cand mi-am ales facultatile m-am gandit doar la ceea ce-mi place si mai deloc la viitor. Am ales Universitatea Bucuresti si sunt mandra ca voi incepe sa studiez acolo. Cred ca o sa iubesc viata de studenta muuult mai mult decat cea de liceu . Hai, studentie!!! 

Comentarii